18 Ağustos 2006

bunu yapan parayı kırar...

istanbul trafiği felaket, herkes bir yerlere yetişme derdinde...
fakat bizler çok akıllı olduğumuz için toplu taşımaya gerek duymaz, her özel arabada bir kişi olarak bir yerden bir yere gideriz... tabii ki en pahalı arabada olan da iett otobüsünde 150 kişi bir arada olan da neredeyse her yere iki saatte gider. ya peki işi acil olanlar?
trafik delirtecek seviyede değilken otobüs bekleyenlerin taksi tutup daha çabuk gitme lüksü vardı, şimdi bu da anlamını yitirdi...
ben diyorum ki; taksim meydanına yakın bir yerde bir durak yapılsa, buraya motokurye gibi motoruyla bekleyen motor taksiler koyulsa iyi bir çözüm olmaz mı?
Taksim'desin, acil bir işin çıktı, git motor taksi durağına, bin sıradaki motora...
hele bir de özen gösterilirse, aynı renkte aynı kıyafetler, aynı model motorlar falan insanlar da alışır orda burda elini kaldırır, aynen taksi çevirir gibi bunlardan çevirirler... istanbul'da trafik yüzünden hastaneye, hava alanına, okulda sınava, konsere ya da ciddi bir iş için bir yere giderken gecikip zor durumda kalan o kadar çok insan var ki herkes üstüne bir de dua eder... olmayacak şey değil... ama bir de motor sürücülerinin yanında müşteri için kask taşıma zorunluluğu olur, alırsın kaskını takarsın kafana, geç arkaya yetiş gideceğin yere 10 dakikada... valla zamanım ve param olsa ben yaparım ama kısmet sizeymiş, artık ilerde bana ücretsiz bir taşıma kartı verirsiniz anlaşırız:)