13 Eylül 2006

acıdım ben şimdi buna be...

134340 olmuş yeni adı... koskoca gezegen... plüton... yani hemen hemen gezegenler sayılırken hep sonradan hatırlanan ya da unutulunca bak ben buldum diye hevesle ismi söylenen o belirsiz garip gezegen... mars için bir sürü şey akla gelir yok işte savaş, güç ve bilinen takma ismiyle kızıl gezegen denir, venüs için güzellik tanrıçasına gönderme yapılarak kadınlar gezegeni filan denir ama bu plüton sanki ağır metal bir elementmiş gibi hiçbir tanımlamayı hayal etmeye bile fırsat vermeyen bir belirsizlik içinde oralarda öyle takılır dururdu. en sonunda sınıfın en arka sıralarında birden farkedilen ders kaçkınları gibi farkedilip iyice bir incelenip karara varılmış... plüton gezegen sınıfından çıkarılmış (bunu duyalı epey olmuştu). ama ona bir de 134340 olarak yeni isim verilince iş iyice ciddiye bindi... kim ne derse desin o hâlâ benim için bir gezegen ve hep öyle kalacak hem de onlara inat yeni uzun ismiyle daha da bir beynimize kazınarak... 134340 plüton...

herneyse said...

plüton yoksa biz de yokuz haa:)))

11:02 AM

Delete not defterimdeki bu yazı için yapılan bu yorumu buraya aktardım...