24 Eylül 2006

"ban" radyo?

hep ihtiyaçlarım doğrultusunda icatlar yapar dururum, pek de gerçekleştiremem ya neyse bu bölümünü atlayalım ama yine de bir fikirdir ve bir gün belki bu fikir geliştirilir diye de atmaya kıyamam... bu seferki de yine öyle bir şey, hemen anlatmaya başlayayım... arabada bir radyo-teyp var ve genelde radyo dinliyorum. fakat reklam çıkınca ya da sinir olduğum bir konuşma olunca otomatik aramada bir sonraki kanala geçiyorum... bunlar, buraya kadar herkesin yaptığı şeyler. fakat ben şöyle bir şeye de ihtiyaç duyuyorum: radyoda güzel bir şey çalarken programı sunan (kimse artık) arkadan ıslık çalarak güzelim şarkıyı dinlenemez hale mi getirdi? demek ki burası çok ama çok gıcık bir radyoymuş bir daha kanalları geçerek arama yaptığımda bu kanalı atlasın istiyorum. (yani bilgisayarda chat yapılırken konuşma odalarında acayip tipler olur sağa sola rahatsızlık verirler ve oranın moderatörü o kişiyi "ban"layarak bir daha oraya girmesini engeller ya, aynen öyle.) bir tuş olsa da ben de o kanalı "ban"lasam... ne kadar güzel olurdu... sadece izinli radyo frekansları kalırdı... bunun tersi var zaten beğendiklerinizi hafızaya alıyorsunuz ama en gelişmiş radyolarda bile belli bir sayıyla sınırlı. ve bazen insan sıkılıp hiç bir şey bulamayınca bütün kanalları tek tek aramak istiyor... (ki şu anda istanbulda neredeyse 200 kanal çıkıyor. bunların içinden arama sırasında belli nedenlerle beğenmediklerimi böyle "ban" tuşuna basıp banlasam hiç de fena olmazdı...) belli bir süre sonra istersem "reset ban" tuşuna basıp yasaklılar listesini silebilmek de mümkün olsun tabii, bunu da unutmamak lazım... valla bir şekilde ne istediğimi anlatabildim mi bilmiyorum ama anlayıp da biri bunu yaparsa iyi satar diyorum...