24 Eylül 2006

kapıya not bırakmak için...

bula bula bir hâl oldum ama bıkmadım buluyorum... bu sefer de diyorum ki şöyle minicik bir dijital ekran olsa hani eski 10 milyona satılan ikinci el ilk cep telefonlarınınki gibi, onu söküp kapıya gözetleme deliğinin altına monte etsem, bağlantılarını uzatıp msg yazılan bölümü kapının içine bantlasam ve aynen ekrana msg yazıyormuş gibi not bıraksam... 1 ekmek bir sigara ya da ayşe teyzelerdeyim vs gibi notları kağıt kalem ve bant olmadan bıraksak ne güzel olurdu. bu eski cep telefonlarını değerlendirmek için bir yol ama sırf bu iş için daha ucuza hesap makinesi gibi tek satırlık ve yazısı daha büyük bir ekran da yapılıp kapılara monte edilebilir... valla yapan satar kardeşim, olsaydı ben alırdım... şayet yapıp, satıp zengin olursanız bizi de görürsünüz artık :)

candan said...

:))
abi ekmeğimize göz dikme yav :d
blogların buluşçusu ben olacağım inşallah.
ben yarın işe başlıyorum. ne dilediysen akşam,olmuş say.. kesin çok istedin benim için, beni düşünerek güzel duygularını salıverdin evrene..
gâyet şirin geldi dillerin dostum oyyy!!!

1:29 AM

Delete not defterimdeki bu yazı için yapılan yorumu silmektense buraya aktardım...