03 Ekim 2006

250 milyon'a karşı 3 milyon...

Google arama motoruna bağlı olarak çalışan googlefight isimli bir site var. Bilenler bilir, bilmeyenler için de şöyle kısa bir açıklama yapayım: bu siteye girince karşınıza çıkan kutucuklara karşılaştırmak istediğiniz iki kelimeyi yazıyorsunuz ve program çalışarak size yazdığınız kelimeler arasında hangisinin daha fazla arandığını söylüyor.
Googlefight'a girince niyeyse şeytan dürttü, öykü ve roman kelimelerini karşılaştırdım.
Uzun zamandır öyküler yazdığımı beni tanıyanların çoğu bilmez...
Çıkan sonuçlar benim için gerçekten üzücü oldu...
[üstüne sopa bile yedik:)]
Kendimi bırakmadım, öykülerimden vaz geçmedim ve asla roman yazmayacağım diye verdiğim sözü bozmadım... Evet yenilmiştim ama kendimi de ezdirmeyecektim :)
Hemen kolları sıvadım ve öykülerimi topladığım bir site yaptım. Beni ve öykülerimi merak ederseniz buyurun efendim...

Sağolsun, Candan Hanım ilk yorumu yapmış bile...


linkleri göstermeyen programları kullananlar isterlerse
http://tarkanikizler.wordpress.com/
http://tarkan ikizler.wordpress.com/
adresinden siteye ulaşabilir