15 Ocak 2007

ne uyanık milletiz :)

Geçenlerde bir mailde arkadaş anlatıyor;
şöyle yapardık böyle ederdik, ötekisi de
biz de boş durmazdık peheeey neler yapardık neler diye karşılık veriyor.

Arada çok güzel bir olay var ki sizlerle paylaşmadan edemeyeceğim.

Malum futbolu seven bir milletiz ve maçlara gitmeyi görev bilen arkadaşlarımız da vardır, işte bu arkadaş bunlardan biri ve diğer arkadaşına maça nasıl elini kolunu sallayarak "biletsiz" girebileceğini anlatıyor.

Buyurun birlikte öğrenelim:

Önce stadın bir kapısına gidilip oradaki görevliye "abicim içeride arkadaşım var karısı doğum yapıyor cep telefonu yok, gidip haber verip geleyim, isterseniz kimliğimi de bırakayım" diyorsun.

Kimliği bırakıp içeri girdin, şimdi doooğru başka bir kapıya gidiyorsun, oradaki görevliye de "abicim benim arabayı çekiyorlar, yerini değiştirip hemen geliyorum buyur istersen ehliyetim sende kalsın, hemen geliyorum" diyorsun.

Evet şimdi ilk girdiğin kapıya gidip görevliye "abi ben arkadaşı buldum, öbür kapıdan çıktık, çok teşekkür ederim" diyerek kimliğini alıyorsun ve ehliyeti bıraktığın kapıya geri gidip "sağol abicim arabayı çektim" diyorsun ve ehliyeti alıp tekrar maça giriyorsuuun...

Pes diyorum valla, yapabilene helal olsun...