02 Nisan 2007

internetçi geldiiiii... yok mu mailine baktıran...

Elimde laptop bilgisayar evin içinde çalışacak uygun bir yer ararken öylece dolaşıp durduğumu farkettiğimde bir an için kendimi seyyar satıcı gibi hissettim :) ve tabii ki buluş da arkasından geldi. İşsizlere iş imkânı yaratan bu projeyi de öylesine ortaya bırakıyorum, yapıp yapmamak sizlere kalmış. İnternet bağlantısı olan bir laptopla Taksim, Beyoğlu civarında sokaklarda dolaşıp “mailinizi kontrol edin, internetçi geldiiii” diye bağırarak gezici “internet cafe”cilik yapılabilir. İsteyen oturduğu yerde masasına çağırır, isteyen geçerken görürse ayakta sizin tuttuğunuz laptoptan internete girer maillerini kontrol eder. 5 dk. 1 ytl. gibi bir uygun bir fiyatla eskiden tansiyon ölçmek için kahve kahve gezen tansiyoncular gibi ekmeğinizi bu şekilde çıkarabilirsiniz... Yakında elinde laptopla böyle gezen tipler görürseniz şaşırmayın diye söylüyorum :)


Bir de not: Şu aralar hiç vaktim olmadığı için Mart ayı boyunca tek bir giriş bile yapamadım. İşin kötüsü; yazmaya vakit bulamadığım gibi, aklıma gelenleri not almaya da fırsatım olmadı ve aklıma gelen şeylerin çoğunu unuttum. Herhalde pek de önemsemeden ilk aklıma geldiği şekilde düşündüğümü buraya aktarmak en doğrusu... yoksa hiç bir şey yazamayacağım. Bu yüzden buraya girdiğim yazıların birbirini takip ederken çok farklı konulara atlaması kaçınılmaz oluyor... kusuruma bakmayın. Okuyanlara ve yorum bırakanlara ayrıca teşekkür ederim.