04 Temmuz 2007

"Bir film..." bloğu

Kareli defterde, ara sıra seyrettiğim filmleri de yazıyorum ama bu blogdaki genel yazılar arasında pek de güzel durmadığını düşünüyorum.

Hem kareli defterde kalabalık yapmamak, hem film yorumlarını bir arada tutmak için yeni bir bölüm açtım. Aslında kendi kendine ayrı bir blog sayılabilek bir yer ama ben yine de "bir film" bloğumu buranın bir parçası gibi görüyorum.

İşyerinde bana kalan 5-10 dakikalık aralarda yavaş yavaş uğraştığım "bir film" şu anda son halini almış değil ama çok yakında temel yapısı biçimlenecek...

Bu geçiş döneminde kareli defterdeki bir film başlığı taşıyan tüm film yorumlarını "bir film" bloğuna taşıdım ve çok kısa bir süre sonra film yorumlarını kareli defterden silerek genel akışı sadeleştirmeye çalışacağım...

Umarım faydalı bir yer olur... Her türlü görüş, öneri ve desteğinizi bekliyorum...