20 Eylül 2007

Migren ve baş ağrısı için farklı bir çözüm denemesi

Başınız ağrıyınca bir sürü şey yapıp geçiremiyorsanız, migren sorununuz varsa çözüm olarak şöyle ilginç bir şey öneriyorlar.

Şükürler olsun milyon tane derdim var ama başım fiziksel olarak ağrımıyor o yüzden de bu yöntemi kendi üzerimde denemem mümkün değil. Bu tip şeylere hiç inanmam ama kaybedilecek bir şey olmayınca denemekte fayda var...

Nasıl bir sonuç alınıyor bilemiyorum ama her şeyi deneyip bir türlü başınızın ağrısını geçiremediyseniz son seçenek olarak deneyebilirsiniz... Uygulayanların yazdıklarına bakılırsa işe yarıyormuş, ne kadar doğru bilemiyorum ama hiçbir zararı dokunmayacak bir uygulama olduğu için denenebilir.

Yöntem şöyle; 3 adet pamuk parçası alınıyor, üzerlerine yarım çay kaşığı karabiber koyuluyor ve sonra üzerine tekrar pamuk kapatılıyor. Ardından bu pamukların üzerine de bolca kolonya dökülüyor.

Pamukları alıyorsunuz ikisini şakaklara birini alnınıza koyup bir tülbentle düşmesinler diye bağlıyorsunuz. Tercihen yatarak loş bir yerde yaklaşık 20 dk. bekliyorsunuz.

Kim bilir belki de sizin işinize yarar...

16 yorum:

diLék dedi ki...

annemin migreni var bakalım işe yarıyor mu deneteyim ben bi :) eğer annemin başının ağrısını geçiriyorsa, herkesin başının ağrısını geçirebileceğine %100 garanti verilebilirz , sanırım

ONALTIKIRKALTI dedi ki...

Anneniz için üzüldüm, her ne kadar tanımasam da geçmiş olsun dileklerimi iletirseniz sevinirim. Umarım yöntem işe yarar, yaramazsa da acil şifalar dilerim...

Adsız dedi ki...

ben bunu başka bir yerde okuyup denedim.ileri derecede ağrıyan bir başa kesinlikle bir yararıolmuyor. ve fazla bekletirseniz anlınızı tahriş ediyor.
Hiç birşey asla iyi gelmiyor.Ne doktor ne bitkisel ilaçlar ne de başka seyler ağrı gelince cekmekten başka sansınız yok ama ağrının gelmesini engelleyecek bir sürü şey var.o da bu yaşam telaşında imaknsızdan da öte

ONALTIKIRKALTI dedi ki...

yorumunuz için çok teşekkürler "isimsiz"... ve belli ki bu tipte bir baş ağrınız var, umarım iyileşirsiniz. Şimdiden geçmiş olsun diyorum...

Adsız dedi ki...

patatesi ikiye bölün başınıza koyun hemen geçer

ONALTIKIRKALTI dedi ki...

bu da ilginçmiş...

Adsız dedi ki...

slm ben baş ağrısını şiddetle cekiyorum ışık ve gürültü cok rahatsız ediyor sizce nedir bu of

ONALTIKIRKALTI dedi ki...

geçmiş olsun kardeşim ama burada yazılanlar sadece bir öneri... bence bir doktora görünmelisiniz ki daha iyi bir sonuca ulaşabilin... acil şifalar diliyorum.

Adsız dedi ki...

sağol cok teşekkür ederim

Adsız dedi ki...

benim kafam hep agriyor.buna cozum nedir?

Adsız dedi ki...

bas agrima cozum nedir?
lutven bunun cozumunu emailime gonderin.

ONALTIKIRKALTI dedi ki...

adsız olarak yorum bırakıp yardım isteyen okuyucum, bu konunun diğer yorumlarında da söylendiği gibi bu yöntem kesin bir çözüm değil ve bu rahatsızlığın birçok sayıda nedeni olabilir . Size tavsiyem doktora gidip baş ağrısının esas nedenini bulup ona göre bir tedavi yöntemi uygulamanız... Arkadaşımın da böyle akşamları başı tutuyordu mesela, fakat bir türlü bunu çözemiyordu doktora gitti... meğer gözleri bozukmuş ve baş ağrısına neden oluyormuş. O yüzden ezbere iş yapmamak ve önce doktora gitmek gerekiyor...

Nefes dedi ki...

merhaba annemin baş ağrısı geçmek bilmiyor bizide çok üzüyor bu durum söylediklerinizi uygulayacağım ilaçlar fayda etmiyor başka çözümleriniz varsa paylaşın teşekkür ederim

ONALTIKIRKALTI dedi ki...

umarım diğer yorumları da okumuşsunuzdur ama yine de tekrar edeyim, lütfen önce doktora gidip yapılması gereken inceleme teşhis ve tedavi yöntemlerini uygulamaya çalışın, sonuçta burada yazdığım şey kırk yılda bir başı ağrıyan birine uygulanacak çok basit ve yararlılığı belli olmayan bir yöntem... annenize şimdiden geçmiş olsun diyorum... inşallah iyileşir...

Ismail koç dedi ki...

aferin size annemin anlını yakmayı başardınız!

Tarkan Ikizler dedi ki...

Sayın İsmail Koç, annenize geçmiş olsun diyorum ve hem yazıda hem yorumlarda defalarca söylediğim gibi bir kez daha tekrar ediyorum "bu yöntem kesin bir çözüm değil ve bu rahatsızlığın birçok sayıda nedeni olabilir . Size tavsiyem doktora gidip baş ağrısının esas nedenini bulup ona göre bir tedavi yöntemi uygulamanız..." yazının başında dikkat ederseniz "...Nasıl bir sonuç alınıyor bilemiyorum ama her şeyi deneyip bir türlü başınızın ağrısını geçiremediyseniz son seçenek olarak deneyebilirsiniz... " diye de yazmıştım... annenize tekrar geçmiş olsun diyorum, inşallah en kısa zamanda sağlığına kavuşur...