31 Ekim 2007

rulo dergi...

Değişsin artık şu gazeteler, dergiler...

Tuvalet kağıdı rulosu genişliğinde, faks kağıdı özelliklerinde rulo şeklinde yayınlar çıkarmak istiyorum, ben yapamıyorum bari parası olanlar yapsın diye de buraya yazıyorum.

Mesela şu anda okuduğunuz bu site. Yazı özellikleri, başlıkları ve bir de bunlara her konu için başına sonuna ya da yeri geldikçe aralara resimler koyun, aynen buradaki genişlikte bir kağıda basın ve rulo yapın.

Otobüste, parkta, tuvalette her yerde rahatça okunan bir şey olmaz mı? Alırken de taşırken de okurken de saklarken de çok daha kullanışlı olurdu. Evet bu tipte bir dergi yapmak istiyorum. Çok güzel olacağını ve herkesin beğeneceğini de biliyorum ama bakalım ilk kim yapacak?

(Gel böyle bir şeyi biz yapalım diyorsanız bu kadar işin içinde onunla da uğraşırım ama gönül ister ki şöyle rulo şeklinde bir kareli defter yıllığı yapayım...)