22 Kasım 2007

Türkiye içinde hangi kargo daha hızlı?

Önemli bir kaç belge içeren bir zarfı acilen başka bir şehre ulaştırmam gerekiyor...

Kısıtlı vaktim kaldı bu yüzden zarfı PTT ile değil de özel kargo şirketlerinden biriyle göndermem gerekiyor.

Durum böyle olunca insanın aklına hangisi daha çabuk götürür diye bir soru geliyor...

Zaman zaman ayrı ayrı firmalarla bir şeyler göndermişizdir ama kiminde zarfımız postanın yola çıkacağı zamana denk gelmiş bir kaç saatte ya da tam tersi olup bir iki saatte gidecek yere iki günde ulaşmıştır. (Aktarmalar, yeni personel, acemi sürücüler vs gibi bir sürü başka etken de söz konusu tabii ki.)

Şimdi beş tane zarf hazırlasam, dört arkadaşla birlikte anlaşsak, saatlerimizi ayarlasak ve yarın saat tam 2.30 da her birimiz bu kargo şirketlerinin kapısından içeri girsek ve zarfı teslim etsek acaba hangisi daha önce alıcıya ulaşır? (alıcı hepsinde aynı olacak).

Posta kabul işlemleri, para alma verme dahil orada yapılan diğer ıvır zıvır oyalayıcı şeyleri de düşünerek hizmetlerin tamamını bir bütün halinde değerlendireceğiz.

Yani benim kapıdan girmemle zarfın alıcının eline ulaştığı dakika arasında geçen zamanın tamamı hesap edilecek...

Yurtiçi kargo, MNG, DHL, Aras kargo ve İhlas kargo buyrun yarışmaya...

Dört kişiyi bulurum ama zarfların size verileceği yarışma gün ve saatini (orada çalışanların bundan daha önceden haberi olmaması ve gönderimize özel muamele yapılmaması için), teslim edileceği adresi de ben tespit edeceğim...

Ben kimin daha önce o gönderiyi ulaştıracağını gerçekten merak ediyorum siz de merak ediyor musunuz?