22 Ocak 2008

klasik ajandalar devri bitti...

Ne kadar dijitalleşirsek dijitalleşelim yine de kağıt kalem vazgeçilmez olmayı sürdürüyor. Bırakın cep telefonuna yazı ya da ses kaydıyla not almayı artık resmen cep bilgisayarları bile var nereye nasıl not alırsan al... Ama sabahın köründe, iett otobüsünde aklına bir şey gelirse yamuk yumuk karalama yapıp not almak için küçük bir ajandadan (onların da bedava olanı hep en iyisidir:) ) daha uygunu olamaz.

Fakat bir sorun var; bir iki kez not almaya kalkınca (artık bu iş için kullanılmaya başlandığı için) ajanda insanın yanında gezdirdiği bir şey olmaya başlıyor ve o kadar ağırlığı her yere taşımak zorunda kalıyorsunuz...

dijital hayatın rahatlığına alıştıkça bazı eski-moda şeylerin modası gerçekten geçiyor ve ayrıca işlev olarak da çok kullanışsız kalıyor. Ajandaya yaz, tekrar ordan okumaya çalışıp bilgisayara yaz vs... bazı şeylerin devrini kapattığını kabul etmek gerekiyor ve buna da alışmak zorundayız yoksa işe yaramayan şeylerin etrafında toplanıp ağlamaktan başka bir şey yapamayız... sinir oldum bu ajandaya ben şimdi:)

Fakat her şeyi (niyeyse pratik olarak) düşünen kardeşiniz hemen bunun da çözümünü buldu... Not aldığım sayfalardaki yazıları araştırıp konu haline getirince hemen o sayfalardan (yırtıp atarak) kurtulup ajandayı hafifletiyorum...

Biliyorum benimkisi züğürt tesellisi ama cep telefonuyla ajandada notların yazılı olduğu sayfaların tek tek resmini çekecek değilim ya...

Değil miyim?

Niye olmayayım ?

Çektim bile :)

ilk not da şuydu; ajandaya yazdıklarını tek tek halledip işi bitince yırt at, böylece sayfalar azaldıkça ajandayı hafifletmiş olursun :)