06 Mayıs 2008

"uyurokur" olmayayım bir de?

Gece yattığımda uyumak üzereyken aklımda binlerce şey...

Durup düşünüyorum hatta yazı yazar gibi ardı ardına mantıksal açıklamaları dizip belli bir şey oluşturuyorum.

“Bu böyleyse bu da şöyledir, o zaman bu da acaba öyle mi?” vs. gibi kendi kendime düşünüp “Bir yere not alayım, sonra unuturum.” diyorum, sonra üşenip “Yok canım, ne diye unutayım, sabah aklıma gelir, bir kenara yazarım.” diye düşünüyorum...

Amaaa... Sabah olunca tek kelime hatırlamıyorum...

Bu gibi durumları son zamanlarda çok sık yaşamaya başladım [yaşlılık belirtileri:)] fakat bu da aklıma başka bir şey getirdi... Acaba tam uyumak üzere olduğum için mi hatırlamıyorum yoksa geceden sabaha kadar mı aklımda tutamıyorum?

Bunu denemek için bir şey yapmaya karar verdim. Yanıma bir kitap alıp gece saati 04.00 gibi bir saate kuracağım, kalkıp kitaptan bir paragraf okuyup [uyku sersemi kitabı bulup ne yapmak için saati kurup kalktığımı hatırlayabilirsem:)] tekrar yatacağım.

Bakalım aklımda ne kadarı kalacak?

Tek kelime bile hatırlayacağımı sanmıyorum ama... Ya ihtiyaç duyulan şeyleri ezberlemek için bu şekilde yeni bir yöntem bulursam?

Evet zor bir şey ama yine de denemek istiyorum...