19 Kasım 2008

Ah! Volkan ah :)

Bir ara, vaktim olursa, üç yaşındaki oğlum Volkan için sadece bize ait şeyleri koyacağım bir site yapmayı düşünüyordum.

Gelişmesini gösteren; emekleme, yürüme gibi tipik fiziksel davranışların tarihi, bize yaptığı komiklikler, ilk günden başlayarak aldığım tüm oyuncakların fotoğrafları, vs...

Bunu yapacak vakti bulacağımı sanmıyorum o yüzden buraya iki küçük konuşmamızı aktarıyorum çünkü zaman geçtikçe her şey gibi bu minik hoş anlar da unutulup gitsin istemiyorum...

Her ne kadar buzdolabını açıp krem peyniri [kimden gördüyse artık :)] “kmeee, kmeeee” diyerek [krem demeye çalışıyor] göbeğine sürmesi pek unutulacak gibi değilse de :) konuşmalar ve espriler yaramazlıklardan daha çabuk unutuluyor...

(O yüzden iki örneği buraya yazıyorum)

Volkan’la komik muhabbetlerimiz:
[onun söylediklerini aynen konuştuğu gibi yazdım :)]

1- Bakkala doğru gidiyoruz benimle “kola” almak için pazarlık yapıyor ben de vazgeçirmeye çalışıyorum :)

- Baba kola alıcan mı?
- Yok oğlum, zaten içeceğin kadar içtin evde (biz içerken ona da sulandırıp az bir şey veriyoruz).
-Yaaaa kola alalım...
- Bak, ben sana gazoz alayım, olur mu?
- Ne gazozu? (“Gazoz ne?” demeye çalışıyor aslında)
- Aynı kola gibi... Hani böyle beyaz oluyor...
- Süt mü?
- Yok oğlum... Beyaz ama süt gibi değil... Şeffaf demek istedim...
- Ne şeffafı?
- Su gibi hani...
(ağlamaya başlıyor)
- Ya baba yaaaaaa sen bize su mu alıyosun?


2- Sabah işe gitmek üzereyim, ses çıkarmamaya çalışsam da bizimki uyanıyor...

- Baba nereye gidiyorsun?
- İşe gidiyorum oğlum...
- Ya gitme yaaaaa... Oyun oynayalım...
- Aaaa olur mu hiç oğlum... Gideyim de para kazanayım, sana da oyuncak alırım gelirken...
- Benim oyuncağım var ki...
- Olsun oğlum...
- Yaaa gitme yaaaa...
(O arada annesi de kalkıp biberonla süt getirip veriyor. Bu yattığı yerden biberonla sütünü içiyor ama gözü de bende. Ara sıra biberonu ağzından çıkarıp “Baba gitme ya” diye mızmızlanıyor...)
Daha fazla ağlamasın diye (ki bazen arkamdan bir saat ağladığı oluyormuş)
- Bak süt istiyorsun ama bakkala gidip süt alınca bakkal para istiyor. diyorum...
Bu artık kendini iyice kaptırmış hem ağlıyor hem cevap yetiştiriyor;
- Sen de bakşa bakkaldan alarsın o zaman!