19 Kasım 2008

basit reklam spotu

Bazen reklam billboardlarına bakarken;
“Şu şöyle olsaydı, bu böyle yapılsaydı...” ya da “Aaaa bak bunu şöyle de yapabilirlerdi!” diye öylesine basit ama güzel fikirler buluyorsunuz ki “Acaba?” diye düşünüp farkettiğinizde “Mutlaka bunu biri yapmıştır.” diyorsunuz.

Ama aslında yapılmamış oluyor.

(biraz karışık oldu ama sanırım anlatabildim.)

İşte bunlardan bir örnek...

Geçenlerde aklıma geldi ama aynen yazdığım gibi “Mutlaka bunu biri yapmıştır da ben farkında değilimdir.” diye düşündüm.

Bir iki kişiye “Böyle bir şey hatırlıyor musun? dedim, hatırlamadılar. Sonra internette aradım ben de bulamadım. (Yapılmışsa yapan arkadaşlardan özür dilerim, ama ben aradığım halde kim nerede kullanmış bulamadım.)

Evet şimdi sırada basit ama kullanılabilir reklam metnimizin açıklaması var...

Sıradan bir müşteriyi canlandırdığı belli olan ortayaşlı bir adam...

Elindeki listeye bakıp
(reklamını yaptığı firmanın fiyatlarının ucuzluğunu vurgulamak üzere)

“Yahu neredeyse üstüne para verecekler, ‘EKONOMİK” değil “EN KOMİK” fiyatlar bunlarda!” diyor...

Arkasından firmaya ait bir ürün için kimsenin başedip de rakip olamayacağı bir fiyat örneği veriliyor; “Bilmem ne şu kadara.”

Reklam,

Ekonomik değil en komik fiyatlar!!! Jenerik spotuyla kapanıyor.