16 Şubat 2009

dikkat dikkat !!!! sevgili okurlar :)

Sevgili karelidefter takipçileri...

Yazmayı bırakmış değilim, yine yazacağım ve burası şu andakinden çok daha fazla hareketli, çok daha geniş konuları içeren bir yer olacak...

O yüzden aldığım notları buraya şimdilik (yaklaşık 15 gündür) girmiyorum...

Hayatın koşturmacası içinde okuduğum bir şey dikkatimi çekince not alıp iki gün araştırıp, bir gece iki üç saat ayırıp yazmaya kalkınca; hem okurlar hem de benim için beklemesi ve o zamanı yaratması zor oluyor...

Halbuki, bu arada ne işler dönüyor, neler düşünüyorum, neler görüp neler yaşıyorum binlerce şey geliyor aklıma ama o olur, bu olmaz dur onu bu bloğuma yok bunu bu bloğuma yazayım derken bir bakıyorum vakit bulunamayıp atlanmış gitmiş... Ya da birikip duruyor, hangi birini konu haline getireceğime karar vereceğim günü bekliyor...

Bu yüzden düşündüm taşındım bütün bloglarımı bir araya getirip her türlü konuyu notu bir arada işleyeceğim... deli saçması aforizma da olur, bir iki satır şiir ya da sünger bob dergisinde gördüğüm "Maymun kapıyı nasıl çalar?" sorusuna verilen "KingKong" cevabı gibi komik bulduğum şeyler de...

Hayat tek parça ve düz bir çizgiden oluşmuyor o yüzden bu tarz bir bloğu anca profesyonel anlamda her şeyi bırakıp sadece burasıyla uğraşırsam düzenli bir şekilde götürebilirim...

İlk önce düşündüğüm şekilde bir yer oluşturabilmek için beğendiğim sayfa şekillerini deniyorum, sonra bütün hayatımızı kapsayan, film, müzik, internet, program, küçük fikirler ve notları bir araya getiren yeni bir kareli defter tasarlıyorum...

sonuçta burası kaliteli ve ağır konuların işlendiği bilimsel, tarihsel, teknolojik bir derginin internet ayağı değil, benim kişisel bloğum... böyle zor ilerleyip çok beklettiği için okurları gelip gidip bakıp dönüp geri gelmeyecekse, ben aklıma geleni geldiği gibi yazamayacaksam, yok link kaybolur ölür link vermeyeyim hep her şeyiyle doğru bir yer olsun diye düşünürsem, resim koymayayım sayfa çabuk açılsın dersem genel gidişatın dışında yaşlı işi ya da meraklısına hitap eden (12 izleyenli, 35 kişinin takip ettiği birkaç yüz kişinin rastlantı sonucu bulduğu bir yer olmanın dışında bir şeye benzemeyecek...

biraz daha rahat olmak istiyorum, mesela bu ve bundan önceki paragrafların ilk cümlelerinde ille de büyük harf kullanmak istemiyorsam kullanmayayım... :)

Şu anda öykülerim başka yerde (ve yine onlar orada kalacak), seyrettiğim filmler ayrı bir yerde, dinlediğim albümlerin iyi kötü eleştirileri, aklıma gelip de deli saçması olarak sınıflandırabileceklerim başka yerde...

Sokakta görüp anlatmak istediklerim, saçma ama samimi notlarım, ancak bir delinin aklına gelebilecek uçuk şeyler, bilgisayırımda yaptıklarım, başkalarının söyledikleri, evde malzemesiz kalınca ayaküstü yapılan bir yiyecek vs. gibi her şeyi bir araya toplayan sonuçta kısaca hayatımı, düşüncelerimi, fikirlerimi yansıtabileceğim çok ağır olmayan ve daha da samimi(ama yine kareli defter konuları gibi konuları mutlaka bulunan) biraz daha hareketli bir şekilde devam etmeyi düşünüyorum...

en kısa sürede yeni düzenlemelerle karşınızdayım bir yere kaybolmayın...