19 Şubat 2009

Kat deluna - 9 Lives (Neuf vies)

Önce bir iki kez dinledim yeter dedim...
Ama bu kadar etkili olacağını tahmin etmiyordum.
Hem pop müzik hem latin tarzı çok iyi harmanlamış başarılı bir albüm...

Klasik olabilmiş pop albümlerinin başarısındaki büyük sır olan "A yüzünde hızlı parçalardan yavaşa, B yüzünde yavaşlayan parçalardan hızlıya" formülünü söküp çok iyi bir şekilde uygulayan Kat Deluna süper kaliteli stüdyo kaydıyla da profesyonel bir iş çıkarmış... Sıkılmadan dinledim...

Basit parçalar ama güzel ritmik parçalar, her yöne çekilebilen duygusal şarkılarla harmanlanıp iyi bir albüm oluşturulmuş... Bu kadar basit kalitedeki bir şeyi bu kadar beğenebileceğimi tahmin etmezdim ama işinin ehli olanlar yapınca en basit şeyler bile güzel bir hava yaratabiliyor...

Dinle dinle bitiremedim...
Bütün parçaları çok sevdim ama en çok sevdiklerim;
Animal
Be Remembered (feat. Shaka Dee)
Whine Up (feat. Elephant Man)
Run The Show (feat. Shaka Dee)
In The End
Am I Dreaming
Feel What I Feel
Love Me, Leave Me
(yahu şaka maka derken neredeyse bütün parçaları beğenmişim :) dur yine canım çekti bir tur daha dinleyeyim)

Tavsiye ederim...