07 Nisan 2009

Tarık Hoca'dan Tıbbi Destek :)

Ünlü Cerrah Tarık Minkari’nin “Çelebi Hem Geziyor Hem Gülüyor” kitabında ilginç bir bölüm dikkatimi çekti...

Birgün bayan bir hasta muayene için soyunmaya başlıyor... Tarık Hoca bakıyor ki kadının sütyeninin tek tarafında takke benzeri, kumaştan kapak gibi askılı özel bir şey var diğer göğsü de sütyenin dışında serbest...

Tarık Hoca, “Bu nedir?” diye soruyor...

Kadın da;
“Kocam ‘Senin göğüslerinden biri küçük, biri büyük’ diyor. Büyük olanına daha da aşağı sarkmasın diye bu özel askıyı takıyorum. Diğerini de öteki gibi biraz daha büyüsün diye sütyenden dışarıda serbest bırakıyorum. Kocam hiç durmadan bunu söyleyip duruyor, ben de kendime göre böyle bir çözüm buldum.” demiş...

Hoca, kadının haline üzülüp böyle ufak tefek sorun edilmeyecek bir şeyi kocası yüzünden kafasına takmasına üzülmüş ve ona;

“Sana çoğu insanın bilmediği tıbbi bir gerçeği söyleyeceğim, sen de ‘Doktor söyledi’ diyerek eve gidince kocana söyle;

Bazı kadınların bir göğsü diğerinden çok az küçük olabilir ve bu normaldir... Ama dünyadaki bütün erkeklerin sol “testis”i diğerine göre 2-3 santim daha fazla sarkık durur... Bakalım o bunu nasıl düzeltecek?" demiş :)