28 Mayıs 2009

Kelly Clarkson - All I Ever Wanted

"My Life Would Suck Without You" isimli parçasıyla albümü çıktıktan bir hafta sonra billboard listelerinde bir numara olan Kelly Clarkson için her ne kadar pop-rock yapıyor dense de aslında rock kısmı biraz abartılı olmuş gibime geliyor...

Ama yine de hakkını yememek gerekiyor çünkü rock tarzındaki kesik ve sert duraklamalı melodi yapısını güçlü sesiyle de destekleyip bir pop müzik albümüne yedirmeyi başaran Kelly elde ettiği yeri hak ediyor.

Hemen hemen ilk çıktığı hafta edindiğim All I Ever Wanted albümünde benim en çok beğendiğim şarkı olan “I Want You” sağlam melodik yapısı ve etkileyici vokalleriyle insanı kendine çekerken

All I Ever Wanted,
Long Shot,
My Life Would Suck Without You ve
Impossible

albümün en güzel parçaları olarak sıralanıyor... (tabii ki benim zevkime göre:) )

Sanırım bu pop star tarzı yarışmalar yararlı oluyor. Çünkü Kelly de Amerikan pop idol isimli yarışmada birinci olunca tanınmış...

2003’te Thankful albümünü çıkaran Kelly;

2004 yılında "Breakaway" albümüyle iki kez platin plak kazanan Kelly Clarkson daha sonra yine aynı albümle “En iyi pop albümü”, “Since you've been gone “ parçasıyla da “En iyi kadın pop vokal” “Grammy ödülleri”ni almış...

2007’de My December isimli albümünün ardından da şu anda sizlere önerdiğim 2009 albümü All I ever wanted gelmiş... Ben beğendim sizlerin de beğeneceğini tahmin ediyorum...

Sanatçının resmi sitesinde örnek parçalar dinleyip video ve resimlerine bakabilirsiniz...
(http://www.kellyclarkson.com)

(zaman içinde parçalara verdiğim youtube linkleri kaldırılmış olursa kusura bakmayın)