10 Temmuz 2009

dzzzzttt... bzczzzzztt... su iç, su iç :)

Ben o kadar az su içerim ki sanırım dünyada su olmasaydı da yaşamaya devam edebilirdim :)
(tabii ki çay olacak o ayrı :) )

Herkesin günde bilmem ne kadar su içmesi gerekiyor saçmalığına inananlardan değilim.

Su hayatın kaynağı ama ille de sağlıklı olmak için günde iki litre su içme mecburiyeti bana göre bir şey değil. Ayrıca bunun, yani zorla su içmenin de pek sağlıklı bir şey olacağını sanmıyorum... İnsan ihtiyaç duyunca zaten susamaya başlıyor ve ihtiyacı kadar içiyor...

Herkesin kilosu ayrı, yeme içme alışkanlığı ayrı, metabolizmasının çalışma hızı, boyu, uyku düzeni, çalışma şartları farklı... Bunun için de herkesin su ihtiyacının farklı oranlarda olacağını düşünüyorum...

Bu yüzden, bugüne kadar biyolojik oluşumumuzu buraya kadar böyle getirebildiysek bundan sonrasını da idare ederiz diye düşünüyorum :) neyse lafı fazla uzatmadan konuya geleyim;

Bir önceki gönderide su ile ilgili bir şeyler ararken bir uygulamaya rastladım.

“Hayat su” markasıyla tanınan şirketin internet sitesinde ücretsiz olarak bilgisayarınıza indirebileceğiniz ilginç bir uygulama var...

Bu uygulamayı makinenize indiriyorsunuz ve size günboyunca düzenli aralıklarla su içmenizi hatırlatıyor...

Hani “Ya gerçekten ben az su içiyorum, ama çalışırken de işyerinde hiç aklıma gelmiyor ki kardeş.” diyen bazı insanlar vardır ya tam onlara göre :)

Valla bunu düşünüp yapmışlar ve internete de koymuşlar, bana ilginç geldi ve ihtiyacı olanların işine yarayabilir diye düşündüm, sizinle de paylaşayım istedim...