22 Temmuz 2009

Harold & Kumar Go to White Castle [film]

Çöp... tek kelimeyle bu film bir çöp...

Bu kadar uyduruk ve bu kadar zekâ seviyesi düşük bir film daha bilmiyorum... Hani on üzerinden bir vermek bile fazla o yüzden yüz üzerinden bir vermek daha doğru olur...

Güya gençlik filmi yapalım ama bolca espriyle süsleyelim demişler fakat bu kadar basit ve seviyesiz esprilere kim güler onu düşünmemişler... inanın kimsenin beğenmeyeceği sulu-zırtlak denen basit filmlerde bile gülünecek bir iki yer vardır bunda yok, o derece...

Biri Hintli diğeri Uzakdoğulu iki genç aynı evde kalıyorlar, uyuşturucu kullanıp kafayı bulunca karınları acıkıyor ve televizyon reklâmlarında gördükleri Beyaz kale hamburgercisine gitmeye karar veriyorlar.

Kendilerini aşağılayan sıradan Amerikalı serseri gençler, ırkçı polisler ve diğer bir iki basit olay yüzünden bir türlü hamburgerciye gidemiyorlar devamlı başları derde giriyor bunlar da birinden kurtulup diğerine yakalanıyorlar vs. sonunda hamburgerciye gidip hamburger yiyorlar. Film bitiyor...

Yılışıklık ve salaklığı komedi sanan, nasıl olsa iyi film yapınca anlaşılmıyor biz de salakça basit ve zevksiz, sıfır seviyeli bir film yapalım, iki de gençten çocuk bulalım belki de çok konuşulup ünlü bile oluruz diye düşünmüşler ama dünyanın şu andaki durumunda bile bu filmi beğenebilecek kadar salak birinin olduğunu sanmıyorum.

Absürd desem değil, alay etmişler desem değil bu kadar saçma sapan ve basit bir filmi en kötü televizyon kanalları bile oynatmaz ben nasıl o kadar filmin içinden bulup da seyrettim kendi kendime şaşıyorum.

Ben yanıldım siz sakın merak edip de kontrol etmek için bile nasıl bir şeymiş bakayım diyerek yanılmayın.

Çok mal haramsız, çok laf yalansız olmaz demişler ya aynen çok film seyredince de palavradan basit filmlere rastlamadan olmuyor...

Evet, bir sürü filmin içinden iyi olanlarına rastlamak için hepsine tek tek bakmak lazım, öyle olunca kötülere de denk geliyorsunuz ama güzel film aramanın bedeli bu kadar ağır olmamalıydı...

Sonuç olarak başta söylediğimi söylüyorum; Çöp... hiç beklemeden ait olduğu yere atın.