09 Aralık 2009

Battlestar Galactica: The Plan [film]

Galactica battlstar dizisinin bilmem kaç bölümünü izleyip de az çok kendimizi kaptırmışken tadı damağımızda kalıp bitince üzülmüştüm...

Dizi kendi içinde mantıklı da olsa yine de bir sürü acayip ölü noktası bulunan konu ayrıntıları yüzünden dikkat dağıtıyordu ama bir süre sonra alışkanlık yaratmıştı...

Dizi tamamen bittikten sonra “Battlestar Galactica: The Plan” isimli film versiyonu yayınlanınca üzerine atladık tabii ki ama ne yazık ki beklediğimi bulamadım...

Diziyi komple seyretmeyenlerin hiçbir şey anlayamayacağı kurgu hataları gibi görünen atlama zıplamalarını saymazsak dizinin hayranları tarafından da pek öyle ahım şahım bir şey olarak tanımlanacağını sanmıyorum...

Film, sanki dizi yayınlanırken bazı önemli sahnelerin ya da ayrıntıların çekim sırasında devam eden sahnelerini kenara ayırıp sonradan birleştirmişler gibi olmuş...

Ne dizinin devamı gibi ne kendi başına özgün bir konusu var... sadece dizide ne olursa olsun her şeyi, en küçük bir ayrıntıyı bile merakla izlerim diyenler için ilgi çekebilir o kadar...

İzlemediyseniz izlememenizi öneririm... ama elinizin altında hazırda varsa, dizinin tamamını seyrettiyseniz ve oradaki karakterlerin yarattığı etkiye de özlediyseniz eh işte o zaman kısa bir hasret giderme için bakılabilir o kadar...

Yoksa sakın ismine aldanıp da "Aaa, ben bu diziyi kaçırmıştım, filmini yapmışlar dur bulup da seyredeyim severim böyle uzaylı muzaylı şeyleri..." diyerek arayıp bulmalara kalkmayın... uzayla ilgileniyorsanız bu filmle kaybedeceğiniz bir buçuk saati "Güneş sistemi"ndeki gezegenleri Güneş'e olan uzaklığına göre sırasıyla ezberlemek için değerlendirmeniz daha yararlı olur diye düşünüyorum...