09 Aralık 2009

Ice age 3 [film]

Altyazılı film izlemek büyükler için normal bir şeyken çizgifilmleri seyreden küçükler için büyük eziyet olabiliyor... o yüzden bu zamana kadar altyazılı olan versiyonunu sabredip seyretmedim...

Arkadaşımdan aldığım Türkçe seslendirme yapılmış olan Ice age 3’ü oturup çocuklarla birlikte seyrettik...

Konusu, kurgusu, esprileri, ayrıntıları, heyecanı ve yaşattığı macera duygusuyla çok güzel bir film olmuş...

Siz de benim gibi altyazılı olarak çocuklar zor seyreder diye düşünüyorsanız Türkçe dublajlı olanını bulup seyredebilirsiniz...

Hiç beklenmedik ayrıntıları ve zıpır tiplemeleriyle güldürmeyi de beceren Ice age 3, en az serinin diğer bölümleri kadar kaliteli ve başarılı.

Herkesin bildiği ve beğendiği bir yapım için fazla ayrıntıya girmeye gerek görmüyorum ve küçüklere olduğu kadar eğlenmeyi seven büyüklere de öneriyorum :) ben seyrettim memnun kaldım eminim siz de beğeneceksiniz...