12 Nisan 2010

Open range [film]

İşte bir Pazar günü kovboy filmi seyretme yanılgısı daha. Tam iki saatlik uzuuuuuun ve çok klasik konulu bir kovboy filmi.

Ben hiç umursamadım ama siz de sakın filmdeki Kevin Costner’ı duyunca ciddiye alıp da güzel bir film seyredeceğinizi sanmayın.

Eski kovboy filmlerini o döneme ait detaylarla doldurup güzel diyaloglarla süsleyip harika filmler çekme modası başladı başlayalı bu kovboy filmleri yeniden bir rağbet görmeye başladı ama öyle her klasik konuyu alıp uzun uzun sahne çekimleri yapıp yavaş akışlı bir kovboy filmi yapmaya kalkan herkes güzel bir iş çıkaracak diye bir kural da yok...

Bu sefer ki kovboy filmi ne yazık ki öyle rastgeldi sıkıla sıkıla seyrettim... Tamam sonlara doğru biraz heyecanlı bir 5-10 dakika çarpışma ve hesaplaşma sahnesi oldu ama bütün film bu 5-10 dakika için seyretmeye değmez diye düşünüyorum...

Bilmiyorum artık çok aşırı derecede kovboy filmi hayranıysanız yine de bir bakabilirsiniz belki ama boş arazide sığırları ve atları yayıp otlatmakta olan dört kişilik bir gruba musallat olan yakın kasabadaki kötü kalpli zengin adamın bunlarla kapışması ne derece ilginizi çeker?

Belki de şerifin bu zengin adamın her dediğini yapan uyduruk bir adam olması değişik(!) gelebilir ya da kasabadaki doktorun kız kardeşinin adalet için çarpışan kahramanlardan birine durduk yerde aşık olması :)

Boş yere vaktinizi harcamayın zaten isteseniz de yarısında uyursunuz diyorum ama yine de siz bilirsiniz özel bir tür ille de izlerim ve sıkılmam derseniz dikkat edin de ortalarda dolaşıp bir kurşun da siz yemeyin :)

İki saat az bir zaman değil bu filmi seyretmek yerine o iki saati kendinize ayırın...