14 Mayıs 2010

coco [film]

İşte bu yüzden filmlerin afışlerini buraya koyuyorum ki hiç değilse bir fikir versin... Mesela ben bu filmin afişini görseydim seyretmezdim ama ne yazık ki hiçbir fikrim yoktu :)

Boş, gereksiz ve içerik bakımından sıfır sayılabilecek, sadece “Acaba tutar da ses getirir mi?” diyerek yapılmış özensiz, uyduruk bir film.

Coco, içecek işine girip sonradan çok ama çok zengin olan bir adamdır ve hayatındaki her şeyi abartılı yaşamaktadır; evi, giysileri, şımarıklığı, düşüncesizliği vs.

Bütün işlerini fütursuzca etrafa para saçarak şımarıkça halleden Coco birgün küçük bir kalp spazmı geçirir.

Doktor, kendisine kalp ameliyatı olması gerektiğini söyleyince ameliyatta bir şey olur da göremem diye de Coco oğlunun sünnet törenini (Yahudilerin Bar Mitzva töreni) daha erken bir tarihe almaya çalışır...

Oğlu için çok görkemli bir tören düzenlemeyi düşünen Coco her şeyi yine abartır. Törenin video çekimi için Spielberg’i, gösteriler için Madonna’yı çağırma, töreni Paris’teki futbol stadında yapıp törenden sonraki günü resmi tatil ilan ettirmeyi planlamaktadır...

Ama oğlu, bu öne alınmış tören için hazır değildir ve Coco bunu ancak tören günü farkedecektir.

Çok abartılı ev dekorları içinde geçen ve neredeyse hiç esprisi olmayan bir sürü komiklik denemesinin boşa çıktığı çok sıradan ve uyduruk olan bu filmi sonuna kadar seyrettiğime inanamıyorum.

Siz, siz olun... ve bu film elinizin altında varsa hemen şimdi yazıyı okumayı bırakarak gidip çöpe atın. Televizyondaki en uyduruk film bile bundan güzeldir. Film için yapılan masrafa yazık. Siz de zamanınızı harcayarak bu israfa katılmayın.