25 Mayıs 2010

V.V. Brown - Travelling Like The Light

Şubat ayında bir kenara not ettiğim “V.V. Brown” isminin peşine düşünce biraz zorlansam da sonunda albümünü ele geçirdim :) ve gerçekten de o notu silmediğim için çok memnun oldum...

Böyle albümleri keşfettikçe harika hissediyorum, değişik saç stiliyle pek sevimli olmasa da :) umarım V.V. Brown'ın müziği sizin de hoşunuza gider. Tavsiyem, klipleri izlemek yerine daha kaliteli bir ses için mp3 albümünü edinmeniz...

“Travelling Like The Light” albümündeki müthiş parçalardan en çok hoşuma gidenleri sıralamam gerekirse bir albüm için nadiren karşılaşılacak olan “YEDİ” güzel şarkıyla şöyle bir liste elde ediyoruz :)

Crying blood, Leave!, Bottles, L.O.V.E., Back in time, I love you, Quick fix

Sanatçının kendi internet sitesine http://vvbrown.com adresinden ulaşabileceğiniz gibi MySpace sayfalarından daha fazla klip ve bilgiye de ulaşabilirsiniz

Kliplerindeki piyasa işi standart sanatsal anlayışı fazla dikkate almazsanız sanatçının youtube sitesindeki kanalına da bir göz atabilirsiniz.

Bir de şöyle bir extra güzellik yapayım :)

(Önümüzdeki günlerde yeni albümü çıkacak olan sanatçıyı bu sabah işe gelirken dinledim sonra "ben bunu yazdım mı?" diye aklıma geldi. Baktım yazmışım ama bütün linkler değişmiş, ben de yenilerini bulup konuyu güncelledim- 21-09-2011)