30 Temmuz 2010

Gecekondu :)

Televizyonda yüzlerce kanal yüzlerce program var... Herkes kendi zevkine beğenisine göre bir şeyler seçip seyrediyor; filmler, diziler, maçlar, eğlence programları, haberler, açık oturumlar vs. vs....

Bu hengâmenin içinde iyisi kötüsü her şey birbirine karışıp gidiyor, hatta bazen ne seçip ne seyredeceğimizi bilmeden ne çıkarsa seyrettiğimiz bile oluyor ve genelde de sonradan hiçbir şeyi beğenmeyip şikâyet ediyoruz...

Bu durum bazen gerçekten güzel olan şeyleri de diğer çöp yığını içinde görmemizi zorlaştırıyor ve televizyondaki her şeye önyargıyla yaklaşmamıza neden oluyor.

İşte böyle kalabalık içinde tam olarak keşfedilememiş yeni bir şey buldum ve sizlerle de paylaşayım istedim...

Bundan sonra aynı kaliteyi tutturmaya özen gösterirler mi, aynı güzellikte değişik diyaloglar olur mu, zamanla sıradanlaşır mı bilmiyorum ama seyretmenizi tavsiye ediyorum...

İlk kez dün geç saatlerde, tekrar bölümlerinden birine denk geldim ama daha ilk dakikasında bir sardı ki sormayın gitsin... Önce yeni bir yerli komedi dizisi sandım ama izledikçe anladım ki aslında bu röportajla karışık yeni tipte bir “talk show” programıymış.

Şu ana kadar dört bölüm yayınlanmış, yarın akşam saat 00:30’da (Star TV’de) yeni bölümü yayınlanacak, konuk olarak Hayko Cepkin’i de çağırmışlar, hem komik hem ilginç bir program olacağına eminim :)

Bu tür şeylerde zevkler ve beğeniler çok değişkendir birinin beğendiğini diğeri beğenmez bugün güzel olan yarın güzel olmayabilir ama ben size “Kaçırmayın, bir bakın pişman olacağınızı sanmıyorum” diyorum...

http://www.startv.com.tr/program/gecekondu-406.html
linkinden StarTV'nin kendi sitesinde bile zor bulunan dizinin bu geceki program tanıtım fragmanına bakabilirsiniz.