28 Ağustos 2010

Lipton green şerbet!

Lipton "Ice tea" güzel bir şey, ona sözüm yok... Ama geçen yıl çok sıcaklarda serinletici bulup şişe şişe devirdiğim Lipton "Green tea" bu sene komple değişmiş...

Basmışlar suyu şekeri eski tadından eser yok, olmuş aynen şerbet...

Bir daha da almıyorum...

[Lütfen evde kalmış emekli okul memurları gibi bir elinizi belinize koyup diğer elinizin işaret parmağını sallaya sallaya "Ben bütün yapay içeceklere karşıyım, evde kendim yapıp içiyorum, yaptığınız çok kötü ve sağlığa zararlı." yorumları bırakmayın, biz evde 4 kişi için o kadar içecek şey yapamıyoruz. Pazara ayrı git meyve al, markete git toz şeker al, gel onları yıka soy ayıkla pişir soğut süz şişelere koy bardakla servis yap bulaşığını yıka vs. oh oh oh zaten sağlığın yarısı bunları yaparken yorgunluktan gitti :) halbuki Liptonu al aç iç kutusunu at... o kadar vaktim olsa ek iş olarak inşaatta çalışırım :)]