02 Eylül 2010

bedava görüntülü mobil haber bülteni

Güzel ve yararlı bir şey öğrendim, baktım ki kime söylesem haberi yok o zaman karelidefter'e de yazayım dedim; eğer cep telefonunuz 3G uyumluysa ve hattınız da Turkcell'e bağlıysa mesaj bölümüne girip NTVHABER yazıp 2222'ye mesaj gönderiyorsunuz.

Önce size başvurunuzun alındığına sonra da aboneliğinizin başladığına dair iki mesaj geliyor. Bu mesajlardan sonra her gün (sabah 09:00, öğlen 12:00 ve akşam 18:00'den sonra) NTV tarafından hazırlanmış üç ila beş dakika süren görüntülü mobil haber bülteni cep telefonunuza gönderiliyor...

Abonelik ücreti, bağlantı ücreti, gelen dosyayı indirmek için data bağlantısı ücreti, Turkcell internet aboneliği ücreti vs. gibi hiçbir ücret alınmıyor... Ben denedim, iki gündür de sabah, öğle, akşam cep telefonuma gelen haber bültenlerini takip ediyorum.

Siz de benim gibi "Madem 3G'li cep telefonum var, madem numaram Turkcell'de bari böyle parasız hizmetlerinden niye yararlanmayayım ki?" diye düşünüyorsanız denemenizi tavsiye ederim.

Bu hizmet ne kadar daha böyle ücretsiz olarak devam eder bilmiyorum ama uzun bir süre böyle tamamen ücretsiz olması sanırım hem Turkcell hem de NTV için büyük bir prestij olacaktır.

(unutmadan söyleyeyim size gelecek olan ilk haber bülteninin başlığına aldanıp da ben bu konuyu merak etmiyorum diye silmeyin, çünkü o başlık bülten içindeki haberlerden sadece bir tanesi. Gelen linki açın ve mobil haber bülteninizi izleyin)