02 Ekim 2010

ayakkabı vurursa...

Her zaman önemli(!) buluşlarımı yazacak değilim ya :) bu sefer de bulduğum basit ama pratik bir şeyi yazayım.
Bir hevesle aldığım ayakkabı, ayağımın küçük parmağını vurunca sorun olan yere yarabantı yapıştırayım dedim ama evde yarabantı olmayınca başka bir çözüm düşünmeye başladım.
Tamam o kadar büyütülecek bir şey değil ama sonuçta sıkıntı veren bir durum.
Neyse, ben bunu nasıl çözerim diye düşünürken benzer malzemeleri tek tek aklımdan geçirmeye başladım... Ve buldum: Kadın pedi!
Hemen bir tanesini paketten çıkarıp önce üzerinde yapışkan olmayan bölümün dışındaki her yerini kesip attım.
Sonra elimde kalan düz dikdörtgen bölümü makasla yarabantı büyüklüğüne yakın enine parçalara böldüm.
İşte, aradığım özellikte yumuşak ama ayakkabının vurmasını engelleyecek "özel" bantlarım hazır... Hem de kendinden yapışkanlı:)