29 Aralık 2010

çocuklar için tavuk...


Biliyorum anlatacağım şey biraz garip kaçacak ve bulamayan insanlar da var diye biraz çekinerek yazacağım ama sonuçta insanlar 7 liraya sigara alabiliyorsa, 3-5 liraya çocuğuna tavuk da alabilir diye düşünüp yazmaya karar verdim.

Yazacağım şey pek de öyle önemli değil ama çocukların yemek yeme sorunu bulunup da değişik şeyleri daha çok sevdiklerini bildiğimden belki bir iki kişiye yardımı olur dedim.

Eve çocuklar için bazen pizza ısmarlıyoruz. [ Off... tamam tamam ben de yiyorum :) ]
pizza bitince de masayı toplarken kutularla birlikte hiçbir zaman kullanmadığımız (siparişle birlikte gelen) pizza baharatlarını da kaldırıp çöpe atıyoruz... (daha doğrusu atıyorduk)

Fakat sonradan bizim hanım bunları biriktirip tavuk parçalarını kızartmadan önce bu baharata bulamaya başlamış...

Yemesi daha bana kısmet olmadı :) ama ana besin maddesi tavuk olan :) Volkan'ın beğendiğini biliyorum... Siz de deneyip bir bakın bakalım, belki de hiç tavuk yemeyen çocuğunuz bu sayede tavuk yemeye başlar.

Not: "Pizza almıyoruz ki baharatı olsun." derseniz internette pizza baharatı karışımı hakkında çeşitli tariflere bakabilirsiniz. ki bu karışımı çok kolay bir şekilde evinizde kendiniz de hazırlayabilirsiniz, benim bildiğim o karışım içinde sarımsak tozunun mutlaka bulunması gerektiği :)