08 Temmuz 2011

yine, yeni bir "yeniden"

sırf bloğa istediğim zaman ulaşıp aklıma geleni anında yazabileyim diye büyük ekran telefon aldım :)

android telefonla başımı belaya soktum :) bütün bloglarımda 10 yılda büyük emek ve zahmetle oluşturduğum konuların onbinlerce fotoğrafı yanlış bir dokunuşla siliniverdi :(

bundan sonra kareli defter fotoğrafsız olacak...

ama daha kısa yazılarla, daha sık konu eklenecek... blogsa blog gibi olacak, daha güncel, daha özel, daha bi' günlük gibi.

kimi zaman bir iki satır yazı, kimi zaman bir link vs.

daha önceden buradan duyurduğum twitter'daki hesabıma bir şeyler yazmayı bırakıyorum, onun yerine buraya yazarım daha iyi :)

naylon defter bloğumu da tamamen kapattım, sırf resim fotoğraf üzerineydi fotoğraflar silinince bir anlamı kalmadı...

16-46 video müzik bloğunu da öylece kendi haline bırakıp müzik için video linklerini bundan sonra kareli defterde vermeyi düşünüyorum... (video müzik bloğumu takip eden nadide izleyicilerim artık buraya geçebilirsiniz)

sabırsızlıkla bekleyip, "ne oldu, kareli defter niye güncellenmiyor, niye yeni yazı yok?" diye merak edip soranlara, ilgilenenlere, destek olanlara ve kareli defteri sevenlere çok teşekkürler. Başımdaki sıkışıklığı atlatır atlatmaz tekrar buradayım, görüşmek üzere...