13 Eylül 2011

AccuRadio

Yaklaşık bir haftadır bu radyodan başka bir radyoyu dinlemek aklıma bile gelmedi, ben beğendim size de öneriyorum... [ ne isterseniz onu dinleyebiliyorsunuz :) ]

Her türde müzik için ayrı ayrı oluşturulmuş radyo kanallarının bulunduğu AccuRadio'nun kendi online player'i hiç takılmadan, parçaların içine konuşma ve reklam girmeden, her çalan parçanın bilgisini vererek dinleyiciye büyük kullanım kolaylığı sağlıyor.

Parçaları yıldız verip derecelendirebildiğiniz gibi istemediğiniz bir şarkıcı ya da grubu player'daki "Ban" tuşu ile ban'layarak engelleyebiliyorsunuz da.

Beş yıl önce yazdığım bir konudaki fikri bir şekilde kullanmış olduğu için tabii ki bu özellik en çok benim hoşuma gitti:)

Açın istediğiniz kanalı güzel güzel arkada çalsın öyle, parça tekrarı en fazla 6 ya da 8 saatte bir rastlanılıyor, bu açıdan da iyi bir seçenek olduğunu düşünüyorum. Herhangi bir program ya da eklenti vs. indirmeniz, bilgisayarınıza bir şeyler yüklemeniz de gerekmiyor, aç seç dinle...

Radyoya http://www.accuradio.com/ adresinden ulaşabilirsiniz.