22 Eylül 2011

Procon - Structed

Electro punk tarzı bir şeyler dinlemeyi düşünürseniz Procon'un "Structed" albümünü dinlemenizi tavsiye ederim.

Albümden en beğendiğim parçalar;
Rub and Ride
(giriş sonrası açılan vokal teması çok iyi olan bu parçayı çok beğendim)

Meth whore

Cop vs. fireman
(sigue sigue sputnik'i hatırlayan ya da bilen varsa bu parçanın love missile f1-11'a benzeyen ritmlerine bayılacaktır)

Foxhole (it's a grin oop north mix) kingshavelongarms

Solisti biraz kilolu bir bayan olduğu için grup iyi bir tanıtımla güçlü bir çıkış yapamamış ama albümü internetten bulup indirirseniz değişik bir tarzları olduğunu sizler de göreceksiniz.

Farklı bir türde, enerjik ritmli ama bazen biraz da melankolik olabilen vokalleriyle dikkat çeken grubu ben beğendim.

Procon hiç tanınmayan tam bir altkültür grubu olduğu için youtube'ta bile çok zor bulunuyor, ki olan videoları da verdikleri konserlerde fanların çektiği kötü kayıtlar...

O yüzden size http://plixid.com/2011/09/19/procon-procon-2007-mp3/ linkini veriyorum, buradaki "Short preview" bölümünden grubun ne tür şeyler yaptığı hakkında biraz fikir edinebilirsiniz. (Kötü kayıtlı ve birbirine geçmiş 5-10 saniyelik parça girişleriyle grubu tanımak pek mümkün olmadığı için albümü edinip parçalara öyle bakmanızı kesinlikle tavsiye ederim.)

(albüm kapağındaki burnundan lazer ışını çıkma olayına takılmayın, ben de önce önyargıyla yaklaştım ama sonuçta yapılan işe bakmak lazım, bunlar hiç destek almadan kendi başına bir şeyler yapmaya çalışan amatör gruplar, en azından dinleyerek ve beğendiklerimizi çevremize söyleyerek bilinip tanınmaları için bir "müzik sever" olarak yardım edebilirz.