18 Kasım 2011

Kitabım çıktı! :)

Merhabalar sevgili Kareli defter okurları...

Düşündüğüm, okuduğum, seyrettiğim ya da dinlediğim şeyleri yazıp burada sizlerle paylaştığımı biliyorsunuz. Bu gönderide ise her zamankinden farklı olarak değişik bir konu üzerine benim için güzel olan bir haberi paylaşmak istiyorum :)

Öncelikle şunu belirtmeliyim; Kareli defter'deki konular dışında başka alanlarda farklı şeyler de yazıyorum :) Edebiyata ve öyküye karşı da özel bir ilgim var. Bu yüzden, dönem dönem olsa da yaklaşık 25 yıldır süren bir öykü yazarlığım var...

Öykülerim bu güne kadar; Hece Öykü, Kaçak Yayın, Aylak gibi çeşitli dergilerde, İmgenet, Kahvemolası, Yazımhane, Dergi@Net, gibi internet sitelerinde ya da “Renkler, Öyküler” gibi çok yazarlı kitaplarda yayınlandı ve ben de fırsat buldukça yazmaya devam ettim.

Öykülerimi bir kitapta toplamayı düşünerek yazmaya devam ederken, yazdıklarımı beğenip beni bulan yayınevi olmasa belki de öykülerimin iki üç kitap olacak kadar biriktiğinin farkına varamayacaktım :)

Çeşitli mecralarda yayınlanan öykülerimi bularak "Bir kitap yapma" fikriyle gelen Postiga Yayınları'ndan Ece Hanım ve Alper Bey'e bu girişimlerinden dolayı ne kadar teşekkür etsem azdır.

Uzun lafın kısası; yazdığım bütün öyküler ortaya döküldü, içinden en çok sevdiklerim seçildi, öyküler üzerinde son düzeltmeler yapıldı ve son olarak kitap kapağı için de grafiker olarak bilgisayarın başına geçip kapak tasarımınını şahsen yaptıktan sonra ilk kitabım "Kesin bir şeyler olacak!" baskıya gönderildi.

Yayınevinin söz verdiği gibi kitabım 30. TÜYAP Kitap Fuarı'na yetişti ve hatta imza günüm bile oldu :)

Sağolsun eş, dost, akraba, arkadaş ve daha eskiden okuyup takip eden okuyucular beni yalnız bırakmadı, hepsine bir kez daha teşekkür ediyorum.

Kitap Fuarı biter bitmez piyasaya verilecek olan kitabımın Kareli defter okurları tarafından da beğenileceğini ümit ediyorum.

Her öykümde mutlaka ya farklı bir kurgu yapısı ya da değişik bir anlatım örgüsü oluşturmaya çalıştım. Kimi zaman hüzünlü kimi zaman mizahi bir anlatımı ön plana çıkarmak için de farklı karakterler kullanarak karşılıklı hızlı diyaloglar yarattım :) ve bir de mutlaka ama mutlaka her öyküde okuyucuyu "Kesin bir şeyler olacak!" beklentisiyle merak içinde bırakmaya özen gösterdim ;)

Bulunduğu yerden kitabıma ulaşma imkânı olmayanlar internette online satış yapan İdefixe, Hepsiburada, D&R, Netkitap, Pandora, Kitapyurdu, Yenisayfa, İlknokta, Kitapadresi, Bonmarket, Kitapsepeti ya da diğer alışveriş sitelerinden sipariş vererek de edinebilirler.

19 ayrı öykünün yer aldığı 152 sayfalık kitabımın etiket fiyatı 10 TL.

(Son bir not: TÜYAP Kitap Fuarı'nın son iki günü (19 ve 20 Kasım günleri) fuara gidecek olanlar kitabı indirimli fiyatıyla 3. salon 102 A Postiga Yayınları Standı'ndan da alabilirler)