21 Aralık 2011

The Sounds - Something to die for

İşte, benim harika bulduğum ve dinlemekten asla bıkmayacağım nadir gruplardan biri; "The Sounds" ve mükemmel albümü "Something to die for"

Arama motorlarında Sounds kelimesiyle karışacak milyonlarca benzeri sayfa ve link içinden bulunması çok zor olduğu için gruba keşke başka bir isim verseydiler diye düşünmeden geçemiyorum ama İsveçli vokalist Maja Ivarsson'un yorumlarıyla harika bir iş çıkaran grubun neredeyse üç boyutlu ses düzenini içeren geniş hifi stereo stüdyo kayıtları bu ayrıntıları düşünmemi engelliyor :)

Ben de yeni keşfettim ve sizleri bu güzel gruptan mahrum etmemek için Karelidefter'de paylaşayım dedim. Bu süper albümü kaçırmayın diyorum...

The Sounds'un "Something to die for" albümünden en çok beğendiğim ve en çok dinlediğim üç parçası;

Better off death
The no no song
Something to die for