06 Şubat 2012

Bondage Fairies - Bondage Fairies

Severek dinlediğim ve "Cheap italian wine" albümünden sonra yeni çalışmalarını dört gözle beklediğim "Bondage Fairies" kendi adını taşıyan 2012 yapımı albümünü yayınladı.

Piyasa çıktığı gün özel olarak temin ettiğim albümü zevkle dinledim ama sanki müzikler ve özellikle vokal biraz fazla duygu yüklü gibi geldi...

Tamam yine çok güzel ama oysa ki ben eski albümlerindeki Zeta reticuli parçaları gibi çok farklı numaralar bekliyordum ;)

Hiçbir şeyin dinlenmediği bu devirde tabii ki ben buna da çoktan razıyım, Bondage Fairies baştan sona tamamı dinlenebilen albüm yapabilen nadir gruplardan biri benim için o ayrı...

10 parçalık albümden en beğendiğim ve hiç durmadan dinlediğim parçalar;

Star signs
(kalıcı bir vazgeçilmez parça olacağa benziyor)

1-0
(dile ve beyne takılıp patinaj yaptırıyor, keşke klibindeki tip biraz daha kılsız olsaymış :) )

Morphine
(80'lerin bunalım elektronik armoni altyapısı unutulmuyor)

(bir haftadır hasta olduğum için grup hakkında fazla bir şey yazamadım, grubu tanımak isteyenler daha önceden yazdığım şu yazıya bakabilir http://karelidefter.blogspot.com/2009/07/bondage-fairies-cheap-italian-wine.html