26 Nisan 2012

Marina and the Diamonds - Bubblegum bitch

İyi yapılan, eski yeni farketmez, emek sarfedildiği belli, içinde bir ruh barındırdığını fark ettiren bütün şarkıları ve dolayısıyla bütün müzik türlerini seviyorum.

[Az önceki gönderide piyano parçası çalan Aziza Mustafa Zadeh'den sonra; listelere oynayan bir pop sanatçısının parçasını paylaşmamın sebebi de bu çok çeşitlilikle ilgili :) o yüzden bu şekilde bir giriş yapmak zorunda hissettim.]

Daha önceden burada bahsettiğim Erhan Dalfidan'ın Popüler Müziğin Renkleri isimli sitesini Facebook sayfasından da takip ediyorum.

Popüler Müziğin Renkleri, bugün, 30 Nisan'da piyasaya çıkacak olan Marina and the Diamonds'un Electra heart albümünün parçalarını dinleyebileceğimiz bir link vermişti, önce orada gördüm, sonra da internetten albümü buldum ve ilk parçası olan "Bubblegum bitch"e bayıldım...

Buyurun bir de siz dinleyin. Bu güzel parçanın katkısıyla gününüzü birazcık da olsa güzelleştirebildiysem ne mutlu bana...

Marina and the Diamonds - Bubblegum bitch
[açık link: http://youtu.be/uL2qHfJ5a20 ]