04 Mayıs 2012

re-soul


Hayranlarını dört yıl beklettikten sonra çıkan Santigold'un yeni albümü "Master of my make believe" bende büyük hayal kırıklığı yarattı :(

Dün buna kafayı çok taktığım için bugün sağa sola saldırıp yeni bir şeyler bularak kendimi düzeltmeye çalıştım :)

Fakat Amerika'da hızlı bir şekilde "Soul" tarzına kayan kitlesel müzik eğilimi etrafı öylesine sarmış ki kendimi düzelteyim derken bunları dinleyip daha bir bunalım takılmaya başladım :)

Evet, Soul tarzı yeniden doğuyor gibi, ben blues, funk ve soul yüklenmekten memnunum, bakalım siz bunları dinleyince ne düşüneceksiniz?

İşte size haftasonu için güzel bir kaç parça...

Öncelikle şu muhteşem "Do you love me"yi yapmış olan Lee Fields'ın yeni çıkan albümününden (albümle aynı ismi taşıyan) "Faithful Man"'i buldum...

ardından da;

Melanie Fiona'nın dörtgözle beklediğim yeni albümü "The MF life"ı bulup
Bones ve
Running'i daha ilk dinlemede beğendim.

[ve bir son dakika parçası olarak da az önce bulup dinlediğim bol ödüllü Soul ve R&B şarkıcısı Ledisi'nin Pieces of me albümünden Hate me'yi dinlemenizi öneriyorum.]

(linkler sanatçıların resmi albüm tanıtım videoları olmadığı için büyük bir ihtimalle yakın zaman içinde youtube'tan kaldırılacaktır, eğer videolara ulaşamazsanız sanatçı ismi ve parça ismini yazıp youtube içinde aratarak aynı parçalara kendiniz de ulaşabilirsiniz.)