19 Haziran 2012

Block party - the prayer

Block party pek de bana göre bir grup değil ama ağır aksak değişik formu ile gittikçe yükselen bir ritm sergileyen "the prayer" parçası hoşuma gitti (ama bu parçanın yer aldığı albümü beğenmedim).

Hani yolda dinlesem sıkılmam, mp3 player'da bulunsun diye kenara ayırabileceğim bir kaliteyi yakalamışlar.

Biraz Duran Duran'ı anımsatıyor diye mi,
biraz bunalımlı inleyen vokali mi, 
girişte kolay kolay cesaret edilemeyecek bir tonda başlamalarıyla birlikte üzerine geri vokal binmesi mi yoksa yavaş başlayıp hızlanması mı?
Bilemiyorum işte hoşuma gitti ve eminim neredeyse hiç kimsenin hoşuna gitmeyecek...

ama ben bir şarkıya bu kadar yazı yazdıysam o parçayı buraya koyarım arkadaş :) zaten bir iki dinleyince anca yerine oturuyor, fazla konuşup kafaları bir de ben karıştırmayayım.

block party - the prayer
açık link
http://youtu.be/xk2CvKcJnC4