04 Mart 2014

uzuuuun bir aradan sonra kısa bir merhaba

Merhaba sevgili karelidefter okurları...

Hepinizi çok özledim ama daha önce yazdıklarımı unutup da yeniden kareli deftere yazacağımı düşünmenizi istemem, zaten o yüzden de başlığa "... kısa bir merhaba" diye yazdım...

Bildiğiniz gibi sadece bir blog yazarı değilim, dönem dönem çeşitli yayınlarda yazdığım da oldu ve iki yıl önce bir öykü kitabım yayınlandı, burayı zamanında takip edenler hatırlayacaklardır...

Neyse efendim işte... şimdi o kitabın (Kesin bir şeyler olacak!) telif anlaşmasının dolmasına yani kendi öykülerimi başka yerlerde de yayınlama hakkına kavuşmam için bu yılın Kasım ayına kadar beklemem gerekiyor...

Kasım ayı gelince kitaptaki tüm öykülerimi yeni açtığım karelidefteroyku'de yayınlayacağım. Fakat bir yandan da bu bekleme süresi boyunca site boş kalmasın diye ikinci kitabıma koymayı düşündüğüm öykülerimi de bu adreste yayınlamaya başladım...

Tabii ki özellikle sizleri yani kareli defter okuyucularını da bekliyorum, sağlıcakla kalın, sevgiler, saygılar...


Öykülerimi yayınladığım blog sitemin açık adresi;
http://karelidefteroyku.blogspot.com.tr/