28 Eylül 2022

Belki de oldu bunlar...

  


Kimi zaman İstanbul'un kenar mahallelerine, kimi zaman Anadolu'nun ücra bir köşesine... kimi zaman da polisiye'den bilimkurgu'ya kadar değişik alanlardaki farklı öykülere...

Hece Öykü, Kaçak Yayın, Aylak gibi çeşitli edebiyat dergilerinde, edebiyatla ilgili internet sitelerinde ve “Renkler, Öyküler” gibi çok yazarlı kitaplarda yayınlanan öykülerimin hepsi artık bir arada...

Bu kitapta; ilk kitabımdaki öykülerle birlikte toplam 35 öykü bulacaksınız.

...

Çocukluğumdan beri elime ne geçerse okudum… O muhteşem eserleri yazarak hayatı bizler için biraz daha çekilir kılanlara karşı da kendimi hep borçlu hissettim. 

...ve ben de yazmaya başladım. Biliyorum, tamamını asla ödeyemem ama yazdıklarım beğenildikçe bu borcun az da olsa ödendiğini görerek mutlu olacağım.

...

Kitaptaki öyküler


Sesler

Kedi sapığı

* Konserve kutusu…

Berber Sami

Bozkır bey, otobüs ve kahramanlar…

Aslan yeğenim

Müdürün şapkası

Akşamcı dolmuşçunun evlilik hikâyeleri…

Bir otobüs yolculuğu... Ya da “Göz yanılması”…

* Neden hep benim başıma geliyor?

* Takımı için

Hopa şinanay

Bilmem mi ben o sendikacıları…

* Miyav… Miyav…

* Karanlıktı ve bir sarhoş vardı…

* Tamirhane

Dolapdere yokuşu

* Kaçak

Lavanta kokardı elleri annemin…

* Buluş…

* Buluşma

Kurtulmak için

* Cin olmadan…

* Tedavi

* Bazen de gölgeler aydınlatır sokakları

Kar tanesi

* Bal kâsesi...

Camgeran

* Sürgün Beşir

İlk tecrübe

* Yeni bir hayat…

Ondördüncü

Modern zamanlar ve heykeltraş mağara adamı…

* Jose

Siz bu yazdıklarımı bulduğunuzda, ben yaşamıyor olabilirim…

( Başında "*" asteriks işareti bulunan öyküler, 2011 yılında basılan "Kesin bir şeyler olacak!" isimli öykü kitabımda olmayan öyküleri göstermektedir.)

...

"Belki de oldu bunlar..." isimli kitabımı "ePub" (eKitap) olarak cep telefonunuzda, tabletinizde ya da bilgisayarınızda okumak için google kitaplaridefix - D&R ve Rakuten kobo internet sitelerinde bulabilirsiniz. Bu kitabı okumak için cep telefonları dahil Android tabanlı sistemlerde ücretsiz ve reklamsız olan ReadEra programını tavsiye ederim.

...

İletişim: tarkanikizler@gmail.com

Yayın yılı: 2022

GGKEY:KGASADN0XAC 

Barkod: 1230005815166


Bu kitabın e-Pub olarak yayınlanması için teknik destek veren Writer2ePub ve LibreOffice ekibine, kapak çalışması için fotoğraf sağlayan Pixabay’a teşekkürler.

© Eserin tüm yayın hakları yazarına aittir. İzin alınmadan yayınlanamaz ve çoğaltılamaz.

Bu kitaptaki isim ve yerlerin gerçek hayattaki kişi ve yerlerle bir bağlantısı yoktur, eserin tamamı hayal ürünüdür ve eğer varsa benzerlikler de tamamen tesadüftür.